Zwroty i reklamacje – PinkRose
Wczytywanie
Zobacz zamówienie Kup
Suma:

ZWROTY I REKLAMACJE:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z dnia 24 czerwca 2014r poz. 827), klient ma prawo na odstąpienie od umowy.
Zwroty i reklamacje prosimy odsyłać na adres:
PINK ROSE
JAŁOWCOWA 15/7
58-100 ŚWIDNICA
e-mail: sklep@pink-rose.pl
– Koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący.
– Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz z paczkomatów.
– Do zwrotu lub reklamacji należy dołączyć wypełniony formaluarz, który można pobrać na stronie w zakładce zwroty i reklamacje lub ten dostarczony przez nas przy każdym zaówieniu.
– Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
– Do zwrtotu lub reklamacji należy dołączyć paragon/ fakture w zależności jaka forma była wystawiona.
– Na rozpatrzenie REKLAMACJI mamy 14dni plus 14dni na zwrot pieniędzy jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.
Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy podany w formularzu maksymalnie w ciągu 14 dni przy ZWROCIE.

Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji lub zwrotu oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.

DARMOWA DOSTAWA OD 200 ZŁ